Sidor

6 aug. 2011

Long time no see


Men än lever jag. En sommar fylld av fantastiska upplevelser har nästan helt passerat. Efter studentens lyckliga dagar väntar för första gången för min del inte någon skolstart efter sommarlovet utan ingenting. Om man nu kan kalla sommarmånaderna för sommarlov när det inte är ett uppehåll inför någonting. Mycket har jag iallafall upplevt under sommaren och bilder från både Island, norrländska fjällen, Finland och Danmark utlovas. För att inte tala om alla fotografier från hemtrakterna. Ovan två foton från en morgon i ett gömsle uppe i Halland här i veckan.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Det skulle verkligen vara jättesnällt av dig om du kunde rösta på min kompis Lovisa Andersson som är med och tävlar om att bli jeansmodell i Torpmagasinet, det skulle betyda jättemycket för henne att vinna!
    Klicka på länken nedan för att rösta
    http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt

    Om du kommenterar detta inlägget i min blogg med att du har röstat på henne så får du även en länk! :)
    http://martinaolsson.myshowroom.se/8818/rosta-pa-lovisa-sa-ar-ni-gulliga/ccc

    Tack på förhand!

    SvaraRadera